پیام تسلیت 4

بچه های حسابداری ورودی 88 موسسه زند شیراز

گردهمایی اینترنتی همکلاسی های سابق

پگاه افراسیابی:

ای خاک هزارخانه ویران کردی

درملک جهان تو غارت جان کردی

هرگوهرقیمتی که آمدبه وجود

بردی تو به زیر خاک پنهان کردی



دوستهای خوبم سلام

این چند روز گذشته خبرهای ناراحت کننده زیاد داشتیم چندتا از دوستهای خوبمون عزیزهاشون رو از دست دادن

من هم نمی خواستم بهتون بگم ولی گفتم همون طوری که ازتون خواستم واسه دایی ام دعا کنید که از اون روز 3 ماه میگذره حالا باید این خبر رو هم بدم که امروز دایی نازنینم رو واسه همیشه از دست دادم و حسرت دوباره دیدنش رو باید همیشه همراهم داشته باشم.

برای دایی ام آرامش و رحمت خداوند رو خواستارم.

*مریم*: سلام پگاه عزیز اندوه ما در غم از دست دادن ان عزیز بزرگوار در واژه ها نمیگنجد تنها میتوانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم.

سحر گرامی:سلام پگاه جان واقعا ناراحت شدمتسليت ميگم عزيزم انشالله كه غم آخرتون باشه

آقای محمدی:تسلیت میگم ...

نصیبه حیدری:سلام عزیزم تسلیت میگم..... غم اخرتون باشه

خانم جمالی:تسلیت می گم.غم آخرتون باشه...

آقای اسدی:سلام

ضمن ابراز همدردی با دوستان خوبم به

خانم دهقان و آقای رجبی و خانم حیدری و خانم افراسیابی تسلیت عرض میکنم .

خانم فهندژ:سلام پگاه جون.تسلیت میگم.غم آخرت باشه عزیزم

آقای مرادی:خواهر عزیزم سرکار خانم افراسیابی مصیبت وارده را تسلیت عرض میکنم انشاا... که هیچ وقت شمارودیگه غمگین نبینم

آقای رضوی:به خواهرم خانم افراسیابی بابت درگذشت دایی محترمشان تسلیت عرض میکنم

راهبه پژمان:پگاه جونم تسلیت میگم.واسشون دعای توسل نذر کردم خوندم.وقتی فهمیدم ناخوداگاه چشام پراشک شد.ازخدا میخوام که جایگاهشون بهشت باشه.

خانم افراسیابی:مرسی از دوستهای خوبم که منو با این غم بزرگی که دارم تنها نذاشتن وهرعزیزی به طریقی با من همدردی کرده امیدوارم تو شادی هاتون جبران کنم.



نظرات شما عزیزان:

پگاه افراسیابی
ساعت2:25---14 بهمن 1390
مرسی از دوستهای خوبم که منو با این غم بزرگی که دارم تنها نذاشتن وهرعزیزی به طریقی با من همدردی کرده امیدوارم تو شادی هاتون جبران کنم.

راهبه پژمان
ساعت23:47---3 بهمن 1390
پگاه جونم تسلیت میگم.واسشون دعای توسل نذر کردم خوندم.وقتی فهمیدم ناخوداگاه چشام پراشک شد.ازخدا میخوام که جایگاهشون بهشت باشه.

فهندژ
ساعت7:50---1 بهمن 1390
سلام پگاه جون.تسلیت میگم.غم آخرت باشه عزیزم

م.ح.ا
ساعت9:47---30 دی 1390
سلام
ضمن ابراز همدردی با دوستان خوبم به
خانم دهقان و آقای رجبی و خانم حیدری و خانم افراسیابی تسلیت عرض میکنم .


جمالی
ساعت23:57---29 دی 1390
تسلیت می گم.غم آخرتون باشه...

نصیبه حیدری
ساعت23:40---29 دی 1390
سلام عزیزم تسلیت میگم..... غم اخرتون باشه

محمدی
ساعت21:32---29 دی 1390
تسلیت میگم ...

سحر
ساعت17:39---29 دی 1390
سلام پگاه جان واقعا ناراحت شدمتسليت ميگم عزيزم انشالله كه غم آخرتون باشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 29 / 10 / 1390برچسب:,ساعت 17:12 توسط ×مریم×| |